Poker face.

0kommentarer

Russian Roulette is not the same without a gun
And baby when it's love, if its not rough it isn't fun

                                                                               - Lady gaga, poker face



                                                 
Jag har färgat mitt hår och målat mina väggar. Blivit antagen till uppsala universitet och gjort av med mer pengar än någonsin förr på utekvällar och nöjen. De senaste tre månaderna har varit lika intensiva som de senaste tre åren. 

Nu har jag skrivtorka och fotograferar mest alla dessa människor i min omgivning. Det jag längtar efter mest just nu är sömn. 

Så uppdatering, varsågod. gör var ni vill med den. Jag återkommer efter det ryska nyåret.




                                                 

Kommentera

Publiceras ej