Thinner

1kommentarer

Hon vinkar genom ett fönster
hennes mun är som ett sår
så går hjärtat mitt sönder
det har varit ett ensamt år
jag ska aldrig ignorera dig igen
jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns
mina nyårslöften
                                                                   - Kent, cowboys


Exponerar vi oss för mycket på internet?  Är less verkligen more, eller är more det nya less? 


Jag vet inte vilket, men jag måste fundera lite på det ett slag.  Kanske ska jag börja gå mot strömmen och bli en mystiskt människa som inte finns över hela internet. 
Jag borde kanske lägga ner bloggen eftersom jag egentligen visar för mycket av mig själv här.
Jag borde ta bort min användare på bilddagboken eftersom det inte är någon som bryr sig om vad man gör om dagarna. 
Kanske jag borde lägga ner facebook (igen) så att jag slipper alla dessa random människor som vill bli mina vänner där bara för att göra sina egna listor längre. 

Suck, internet. 

Jag återkommer en annan dag, när jag har någonting att säga. Tills dess, ta denna nya kultbild, den är korad till årets bästa faktiskt. 

                                            Jenny, Jag, vin, såpbubblor, cigarett och allmänt Kaos

                                        

hörs då.

1 kommentarer

jenny

23 Nov 2008 18:22

Jag bryr mig om vad du gör på dagarna!

Kommentera

Publiceras ej