the quiz

3kommentarer

Vissa dagar behöver man vara ledig, 
andra dagar behöver man åka till Avesta
tredje dagar kan man behöva ett lång varmt bad.
         

En gång för längesen samlade jag på citat, jag skrev ner allt. Bara för att minnas ett ögonblick, jag gör inte sånt längre. Nu för tiden kommer jag ihåg det som orkar klistra sig fast på insidan av mitt huvud.
Jag minns minsann att min citatsamling var en mycket trevlig liten samling. jag tror att jag ska återuppta den igen.
Jag börjar nu!

"Hon var 35 och hade aids, men jag är nöjd!" 


                                      
                                         Flykt till Avesta.

3 kommentarer

jenny

21 Apr 2009 00:24

man ska spara sina citat!

Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

21 Apr 2009 00:29

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Bea

21 Apr 2009 00:32

Hoppas du haft en bra dag? :)

Kommentera

Publiceras ej