FOAD

1kommentarer

Cause I'm far away
From everyting we knew
But all I see
Reminds me so 'bout you
Face to face
I'm a hopeless case
We go on and I pretend
Cause I'm far away
                              Backyard Babies - Abandon


Jag väntar på kreativitet, den är som bortblåst. Jag har inte lust att göra någonting längre, just nu när jag har som mest att göra.

Eller jo, det enda jag vill göra är att vänta på lite sol, ta med mig mina kameror ut och dokumentera världen en kall februaridag år 2009.
Men tills dess har jag sjukt mycket saker jag måste göra, och eftersom jag inte börjat på riktigt än så måste jag hitta inspiration från något annat håll.

Men tills dess så lyssnar jag på Backyard Babies och väntar på kreativiteten.

                                          
                                             Dokumentation av världen en kall dag i December

1 kommentarer

jennifer

24 Feb 2009 16:14

nämen en kristinblogg:D gud så glad jag blev^^

Kommentera

Publiceras ej