Midnight train.

2kommentarer

För att citera min vän D (eftersom citat numera är min stora grej), "Alla är idioter"
Det är ju helt underbart, idag försökte jag få tillbaka någon form av blogginspiration, det gjorde jag genom att läsa de top tio bloggarna här på blogg.se. 
Efter en kvart ville jag skjuta mig i ljumsken, jag fick läsa allt från att någon hade missat bussen och därför struntat i skolan, istället hade hon varit hemma och ätit en kopp thé till frukost till någon som drev en nykterhetskampanj genom att berätta om sina värsta fylleminnen. Sen när äter man thé?
vem vill läsa sådant? Vem, vem, vem? inte nog med det, det är särskrivningar och felstavningar, konstiga fotografier på folk med alldeles för mycket brunkräm. Jag blir tokig.

Nej, alla är idioter. suck. tacka vet jag J, en av de få människor i bloggvärlden som inte får mig att vilja spy. 

Åh, jag har även löst mysteriet med varför jag inte bloggar längre, jag vill inte bli som dem, en vardagsmänniska. Jag vill säga någonting vettigt. Dock finns det inte mycket vettigt att säga. Därför låter vi bli. plus att alla mina utkast ser ut såhär, ren och skär galla. 

                                           
                                      en gång var jag brun.
                                                En gång trodde C att hon var brun.                   

"Eller, har jag sagt det redan? Jaha, tack för ordet då"

På återseende.

2 kommentarer

jenny

08 May 2009 11:44

You said it sister!

Lisa

25 Sep 2009 15:43

Är C en person med snarlika dna som mig?:P

Kommentera

Publiceras ej