You Bring the Freak Out Of Me

0kommentarer

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep, I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time

                                        - Blink 182, I Miss You

 

Idag när jag körde hem från jobbet så glömde jag helt plötsligt bort att jag hade körkort. Har ni fått en sån känsla någongång? man gör någonting som man gjort tusen gånger förut och helt plötsligt har det blivit sån rutin så man för något ögonblick glömmer bort hur man gör.

Paniken som bubblade inom mig var total, även om den bara varade i några hundradelar så var den där.  Det kändes som att jag hade tagit mig vatten över huvudet och inte riktigt kunde ta mig ur det. Sen insåg jag att jag haft körkort i två år och en och en halv månad och att jag är mycket välbekant i hur man handerar detta motorförsedda fordon som jag satt i.

Då gick det över och vi blev glada igen.

Egentligen så borde vi göra mer läskiga grejer bara för att få den där tillfredställelsen när det är över och har slutat bra. Frågan är bara hur vi hittar en lagom läskig aktivitet som slutar bra?



En mycket anonym läskig handling som inte slutade i ond bråd död som jag först förutspått!


en annan mycket djärv handling gjord av någon annan. Bryta upp-byta stad-börja på nytt


Moderna kläder - mycket modigt!


Impulsiv, på gränsen till idotisk! då vi fortfarande var unga och dumma!

Kommentera

Publiceras ej