The Drumms

1kommentarer


Control yourself
Take only what you need from them
A family of trees wanting to be haunted
                                    -MGMT, Kids

 

Jag är på skumhumör, alltså inte som badskum eller skumtomtar eller så, mer på ett jag-har-lust-att-sitta-utanför-ica-och-peka-på-folk-med-en-hårtork-Humör. Jag vill ha galenskap och puls.

Istället får jag trygghet, värme, tråkigheter och Arbete. Jag skulle förmodligen bli sveriges sämsta Svensson, det känns som att jag får loppor så fort jag ägnar mig åt lugn och tråkigheter (Hade jag varit ett barn i grundskolan så hade jag förmodligen diagnostiseras med någon form av bokstavssjukdom) Fast den vanliga Svensson har väl förstås försvunnit, blivit någon form av genmanipulerat monster. Nuförtiden har vi curlingmammor och helikopterpappor. Undrar vad min generation av vuxna kommer att kallas?

Jag har en del tid över, jag borde förmodligen samtala med Bossen och tvinga henne att ge mig lite förslag.

Återkommer när jag listat ut vilka fruktansvärda öden vi har att vänta!



Framtiden är här nu och den består av ekologiskt kaffe, återvinning, U.F.O:n, Läppstift och nöjen!

1 kommentarer

jenny

24 Jan 2010 18:36

agreed!

Kommentera

Publiceras ej