Hero Of War

0kommentarer

One man's terrorist is another man's freedomfighter
                                                                 
Citat, okänd



Frågan är bara vilken sida vi står på, är vi terrorister som kämpar för fred eller är vi fredlösa som kämpar för terrorism?

Einstein lärde oss 1905 att allting är relativt, jag tror inte rikigt att han syftade på samma sak som jag men ändå. För allting är just det, Relativt.

Jag tror att jag saknar tråkigt, tråkigt var någonting jag kunde relatera till.
Jag saknar inte att ha tråkigt, jag gillar saker som de är nu, lite galna och spännande. Dock så saknar jag en tråkig hörnbit i mitt pussel, den som är rätt ful men som man bygger resten utifrån.
Den trygga biten som bara ligger där, det är ingenting på den egentligen men man börjar alltid med den för att sedan bygga vidare!

Jag tror att jag ska skaffa mig en hörnbit, en tråkig grund att ställa sig och skaka på, hur man än vrider och vänder på alla de andra bitarna så är den fula tråkiga hörnbiten densamma!

Frågan är bara hur jag undviker att bli en tråkig hörnbit på kuppen.

På återseende!


För hundra år sedan

Hörnbitar i det förra pusslet


Gubben i lådan

Den sista biten

Fridens liljor

Kommentera

Publiceras ej