Long Road to Ruin

1kommentarer

She says: Hey, do you mind me asking for a part of your love,
of your world, of your bed, of your heart?
Hey, do you mind telling me where to start?
                                                - Where to start, Elin Ruth Sigvardsson

Det är den tiden på året, den viktigaste av dem alla.
Sommarglansen har vi glömt för längesen, nu är det jättemycket höst, födelsedagarna avlöser varandra.
Alla människor hoppas på Sommaren, de hoppas att det som sommaren utstrålar; semester, nakenhet och tokigheter ska förgylla deras liv.

På sommaren tar jag ledigt, jag tackar nej till sand i rumpan och läskiga semestersjukdomar.
Jag glider förbi på ett eller annat party, håller i hatten och sen glider jag vidare ut i natten och njuter av mina omgivningar istället.

Men nu är hösten kommen, min födelsedag närmar sig med stora steg, och de senaste åren har varit totalt galna när jag har min födelsedag. Allting släpps och jag kräver att jag ska vara stjärnan i allas liv.
Det är strålande!

Men nu var det inte det jag kom hit för, jag tänkte bara informera om att Bossen har fyllt och ingenting sprängdes i luften. vi vågar nog blicka framåt nu!




Brunt hår!

Födelsedagschef


Årsfotografering


Jag önskar att jag kunde stoppa henne i en liten låda!


och ingenting exploderade


det var en engångsgrej..


Jag och Herbert!

Det var allt.

 

1 kommentarer

jenny

20 Oct 2010 21:43

Åh, fina födelsedagsbilder. Glädje. Snart är det du!

Kommentera

Publiceras ej