It's a Heartache

0kommentarer

"Sverige har bestämt att inte skicka asylsökande tillbaka till Grekland"
"Där som det är så mysigt"

                             - Citat, Privat


Det har varit Sommaravslutning, en mycket viktig tid i vårat liv, då vi tar oss tid och råd att vara impulsiva och galna!
Nackdelen var att jag överförde min bitterhet till omvärlden
Fördelen var att jag fick se HS köra huvudet i gapet på en gigantisk krokodil.

Det bjöds på gamla godingar (som var gamla godingar redan långt innan vi föddes), storstadspuls, kaxiga kossor, ännu kaxigare barn, politik, tunnelbana, promenad, bilåkning, onyttigheter, trevligheter och otrevligheter.

Så åter till det väsentliga, bilderna!







Utöver det så har jag varit awesome och meckat badkar, enjoy!


Jag tror det var allt.

Tack.

Kommentera

Publiceras ej