Where is My Mind?

0kommentarer

Jag tankar tid, jag har tagit paus. Det var bara lösa rykten först, men nu har jag insett vad de senaste två åren har gjort mot mig, jag har tömts på energi och kastats i diket.
Tack gode gud för att jag är född med vänner, de som har kommit och blåst liv i mig igen, de som tycker att det är helt okej att gråta om man känner för det, de som inte blir arga när mitt irriterande humör går ut över alla andra och framförallt de som tycker att allt man gör är okej, bara man vet varför man gör det.

Jag ska åka och tanka lite tid, plocka lite svamp och ha viktiga samtal i en stuga på en hemlig ort. när jag återkommer så ska det bli middag och vin för att fira 6 intressanta år och två människors gudomlighet.
När helgen är över så ska jag inse att rehabiliteringen är slut och att det är dags att vända blad, för nu sover vi på nätterna igen och vi känner inte för att ligga i fosterställning i badkaret.

Tack.





Kommentera

Publiceras ej