Dancing on My own

0kommentarer

"Det är de gamlas tid"


Nu har det hänt, eller hänt och hänt. Ingenting har hänt, jag har bara upptäckt ytterligare en sak med mig själv,fått lite insikt.

Det handlar om döden, och livet, och födseln. Jag tillbringar en stor del av min tid ihop med människor, det är oundvikligt att man stannar upp för reflektion då, jag hatar att reflektera!

Det är så fruktansvärt överflödigt att tänka på allt, en gång tänkte jag, det gör jag till viss del fortfarande, men inte i samma utsträckning. Jag försöker att slappna av, tänk den som fick en krona gör varje gång man sa det till sin omgivning, men att leva som man lär går inte lika smidigt!

Jag har funderat sen sist vad det egentligen var jag ville, men jag minns det fortfarande inte, jag skrev detta inlägg mest för att påminna mig själv om viktiga födelsedagar och döden. Påminna mig om den där oktobermånaden år 2011, den som jag lärde mig så otroligt mycket av.

Jag ska fortsätta tänka på vad det var jag ville i förra inlägget en gång till så hörs vi när jag har något annat än psykotiskt svammel att komma med.

Kommentera

Publiceras ej