Dumma iphån!

0kommentarer

Den rättar mig! Helt utan min tillåtelse rättar den mig! Och när saker och folk rättar mig så vet vi att det oftast blir fel, eller hur.. När jag läser mina inlägg så ser jag att mina påhittade långa ord ändras till helt obegripliga korta ord som saknar kontext!

Nej jävla telefon som bara fördummar mig! Det blev på tal om ketchup inget kaffe idag, det blir middag imorgon istället, idag var vi alla för trötta och klockan blev mycket!

Nu har jag sett kvällens skit på tv vilket blev lyxfällan, åh herregud säger jag bara, sådana människor finns inte! TV3 måste ha hittat på dem! " det är svårt att inte gråta när de tar ungarnas tv, de tittar ju liksom på den 24/7" VEM säger något sådant? Sök vård, gå ut med dina barn släng deras platt-tv då små barn garanterat inte behöver en sådan som barnvakt när föräldrarna roar sig med att skaffa skulder!
Daniel skrattade iallafall, mest åt mig då jag reagerar lite hårt på program som dessa, jag blir som tävlingsmänniskor som kollar på sport när jag får se program om riktiga människor, lyxfällan, du är vad du äter, familjen annorlunda, unga mödrar m.m. Jag kanske borde skaffa mig ett liv?

Nu ska vi sova, imorgon är det fredag sägs det, vi får se om jag håller med!