Fredagsmys

1kommentarer

Ah, fredag är snart över. Jag fick skjuts hem idag också, det är något så fruktansvärt vad bortskämd man blir av klassisarna. Kanske lika bra med praktik i fem veckor så man slipper bli daltad med;) nej skämt å sidor, conversen med hål rakt igenom sulan tackar och bockar (ägaren till skorna också) speciellt då det vore en underdrift att säga att detta var en riktig skitdag och att det hade varit toppen att gå hem i det iskalla regnet som föll över våran stad.

Tröttheten har ju varit obeskrivlig efter denna veckas ensamma nätter, smärta i kroppen och brist på riktig mat har också gjort sitt till obefogat fräsande. Inte för att jag är världens ljus jämt men vissa dagar blir det bara för mycket så skitberget rinner över. Nu sitter jag och snyftar i soffan till ett uråldrigt avsnitt av greys, det ger mig minnen till en tid då man faktiskt hade något att snyfta över.

Men men, på Stickan ligger twilightfilmen, datorn är fylld av avsnitt av bones, how i met your mother och 90210, jag ska ta mig en dusch, släpa mig ut till bilen, åka den kilometern jag har till Ica maxi, köpa någon färdigrätt full med konserveringsmedel och gifter, lite vinägerchips och sedan åka hem igen och sätta mig i soffan och njuta resten av kvällen. Njuta av att jag kan somna när jag vill och vakna upp till en helt ledig morgondag där jag kan ta det lugnt så länge att jag får klåda av tristess!

Se ya bitches!

(mentaliteten denna dag, jag skrattade högt när jag såg denna)

1 kommentarer

Jenny

20 Apr 2012 23:18

Åh, jag såg det där klippet alldeles jättenyss!

Kommentera

Publiceras ej