Freitag!

0kommentarer

God morgon var det ja. Himlen spyr över oss och jag känner mig död och överkörd av ett tåg. Det har inte varit stor kvalitet på sömnen de senaste dagarna, drömmar regisserade av Tom Burton och när jag vaknade i morse hade jag lindat in mig i min egen pyjamas och hade ont i konstiga kroppsdelar!

Ni känns det som att det är dags för den andra personen som bor här att komma hem. Det är ingen ordning på rutinerna utan honom! I helgen ska jag sova, mycket och länge och inte göra någonting vettigt, kanske läsa en bok för nöjes skull, kolla på 3e twilight filmen som alla andra redan sett. Gå till babyproffsen och pilla lite på vårt tilltänkta skötbord och kolla lite annat bara ha det mysigt innan praktiken börjar på måndag!

Idag har jag turen att ha en mycket snäll klassis som jag får ta skjuts med till skolan så att jag slipper gå ut och släpa benen efter mig ner till skolan!

Vi hörs!

(här får ni en älg!)