Hemma!

0kommentarer

Nu är vi hemma igen, eller vi kom hem för en och en halv timme sen! Det är fruktansvärt skönt att vara hemma måste jag säga, jag har saknat alla mina grejer och våran underbara lägenhet!

Åter igen, den dagen det blir dags att skiljas från Skövde så kommer det förmodligen bli vemodigt då vi inte har så mycket anledningar att åka tillbaka. Och jag undrar om jag kommer att trivas lika bra och lätt på nästa ställe vi bor!

Vägen hem var smärtfri, Daniel körde och jag kunde luta mig tillbaka och bara ta det lugnt, vi satt och gjorde en lista på namn till bebis, nu får vi se vad den heter när den kommer ut..

Lite Ågren har jag inför veckan då jag måste komma ikapp en massa och i helgen får vi besök så då kan jag inte lägga så mycket tid på studierna. Men vi får köra lite långdagar i skolan så ordnar det sig, dock så måste jag imorgon ta en massa tid från med. Grund. För att gå och bli tappad på blod och göra undersökningar hos BM, grejt! Men men jag får ta ikapp den lektionen också, känns dock rätt surt att jag då missat 2,5 medicinsk grundkurs lektioner!

Nu har jag mutat Daniel till att fara till Ica och köpa lite kvällsmat och frukost tills imorgon, resten av veckohandlingen får ske imorgon efter jobb och skola. Jag återkommer snart med mer detaljer och bilder från "semestern" ska tömma kameran och skriva ett inlägg från datorn när jag kommit lite mer i fas!

Tills dess så får ni lite bilder på grabbarna som jag fångat med iphonen.