Lördag

0kommentarer

Jag kom fram till Sthlm, snabbtåget var som en dröm 2timmar och 20 minuter efter 15 minuters försening, vagnen fräsch, sätena stora och fluffiga och jag hade en Amelia att läsa vilket tog 1h och 45min bara det. Landskapet flög förbi och jag slapp stanna överallt. Kommer aldrig åka det andra tåget igen!

Igår umgicks vi och var ut till andra delen av Tyresö för umgänge med Daniels kompis med kvinna, mycket trevligt och vi blev kvar alldeles för länge. Jag somnade halv tre inatt och väcktes av biologiska klockan halv sju och har inte somnat om än. Har inte ens sovit middag! Idag har vi varit inne i stan och flutit omkring, tittat på lite det ena och det andra innan vi for hem igen och nu så sitter vi mest. Imorgon ska Olsson till livgardet och jag har ännu inte listat ut vad jag ska roa mig med. Men det ordnar sig, sen ska vi ut till byn där det idag kommit tillökning i form av 5 hundvalpar, allt hade gått bra och min moder var glad och håller vak över de små liven så att de inte händer något. Minns när Alfons var en bebis då vi var och valde att vi skulle ha honom, och nu är han farza själv, han är en underlig hund som verkligen varit familjens bebis. Nu är inte jag den som är för husdjur man andras husdjur har jag en förmåga att förälska mig i och charmas av. Det är nog tur att mamma och pappa har så mycket djur så kan man låna dem när man är där helt utan förpliktelser!

Nu ska jag och geléhjärnan vila lite och sen kanske jag har återfått en hjärnkapacitet igen! Tills dess så bifogar jag min moders mms på lilla tindra och de 5 bebisarna.
Den går dock inte att vända i telefonen så ni får leva med att den är sne!

Kommentera

Publiceras ej