Morgonstund

1kommentarer

Jag vaknade vid sju, tidigt kan tyckas eftersom jag har sovmorgon, alldeles lagom känner jag speciellt eftersom jag sovit som en stock. Jag lider för tillfället av värmevallningar och dessa börjar bli så illa att jag kräver att min omgivning ska frysa enbart så att jag får ha normal kroppstemperatur. Det är så jäkla skönt här i stugan som vi sover i, jag har sänkt fläkten till 19 grader och så fläktar det skönt så i sovrummet är det ca 17 grader vilket resulterar i att Daniel fryser ihjäl och jag gladeligen slänger av mig kläderna och fläker ut mig som en tysk turist i Thailand.

Under nattens gång så måste Daniel nästan ha två täcken medan jag slänger ut benet utanför mitt för att svalka av mig. Jag hoppas innerligen att denna fas snart är över för annars är jag körd till sommaren när värmen blir över 20 grader. Jag kommer att smälta bort!

Nu har den andra halvan vaknat och vi ska gå upp och äta frukost och ta tag i dagen innan vi far in till Södermalm och sedan ut till Nacka.

Smell ya later!

(ett och ett halvt år tillbaka med bossen)

1 kommentarer

Jen

02 Apr 2012 11:11

Låter farligt det där. Du borde bygga en kyldräkt. Som en kylbox fast för människor!

Åh, jag minns en födelsedag!

Kommentera

Publiceras ej