Onsdag

0kommentarer

Lyckan varade inte länge, nu är jag ensam igen.
går 07-13 på praktiken denna vecka, igår när jag kom hem så gick vi ut till stallsiken och bestämde vilket skötbord vi ville ha sen får vi se om det är det vi köper när det väl kommer till krita, man vet aldrig.

Idag skulle Daniel till stockholm en sväng för ett möte, igår när vi gick och lade oss så insåg jag att vi planerat väldigt dåligt, han hade tänkt åka till Stockholm idag, hem imorgon och på fredag skulle vi upp till Huddunge över helgen och valborg. Detta är både väldigt dyrt och tidsslösande men jag har haft så mycket annat i tankarna så jag har inte kommit på det tidigare och eftersom jag är familjeplanerare här så var ingenting annat sagt.

Imorse ringde den biologiska klockan 05.00 och jag lyckades på något vis väcka Daniel och åter igen började vi prata om hur smart planen för helgen egentligen var, ett snabbt beslut om ändring togs och han köpte en tågbiljett till Stockholm åt mig medan jag packade min väska.
Fick skjuts till praktiken och sen tog Daniel bilen till Stockholm med min packning så tar jag tåget på fredag efter praktiken (han har min väska så att jag slipper släpa den till praktiken och sen till tåget). Nu är jag alltså ensam till på fredag då jag åker till stockholm över helgen och sen till Huddunge på söndag för att fira valborg.

Phu, jag är alldeles trött i huvudet trots att dagen idag gått fort och inte varit så lång så är jag så fruktansvärt trött nu. Egentligen så borde jag diska och pyssla i ordning lite här så att allting är fint tills vi kommer tillbaka nästa vecka men jag orkar inte!

Det händer för övrigt ingenting i livet nu under praktiken, och om det skulle hända något så har jag iallafall tystnadsplikt så ingenting blir skrivet här.

Jag återkommer när jag har någonting att återkomma med!


Smuggelpippi!

Kommentera

Publiceras ej