Påsk

0kommentarer

Jag har varit i byn sen i tisdags och vi har hunnit med mycket, eller lite beror på hur man ser det. Jag har inte så mycket som tittat i en skolbok och för första gången sen jag började skolan så har jag inte lämnat in en skrivning i tid. Känns mycket dåligt faktiskt. Får ta djupare tag när jag kommer tillbaka också!

Idag har vi varit på fyrishov med alla barnen, det badades tills både barn och vuxna höll på att falla ihop av trötthet. Sid och zakk somnade på två röda och alla vi andra är bara sega och lite lätt irriterade.

Nu är vi på väg hem från Uppsala och ikväll blir det umgänge med Sarah och Pellan, det börjar bli slitigt det här med ledighet men det är ett skönt avbrott från vardagstråket man lätt hamnar i.
Ska bli trevligt att ha en anledning till att sminka sig och ha sig idag, komma ut och se lite folk, känns som det var hundra år sedan!

(det kom en påskkärring till oss igår)