Söndag

0kommentarer

Ja men då är helgen över, eller inte riktigt eftersom hela söndagen är kvar och sen är jag ledig imorgon.
I fredags åt vi god middag i en husvagn på berget, mycket trevligt! Och igår försökte jag komma ikapp med mitt pluggande, det gick sådär. Men en del fick jag in. Ska tillbringa eftermiddagen och morgondagen med urinorganen så kanske det blir nått!

Olsson var på hugget igår, han gav mig underhållning hela dagen med sina livsfilosofier och meningar. Jag pluggade på morgonen, han städade. Sen tog vi en promenad, jag hade dock sådana sammandragningar att det blev en tur ner på stan där vi tog en glass i solen och sen hem. Lagade middag och gjorde fruktsallad och sedan kom middagsgästerna som vi skulle bjuda tillbaka till från fredagen.

Farfar Olsson med fru gjorde en husinspektion och sedan åt vi och hade ännu en trevlig kväll. De for upp till sin camping på berget och vi intog soffan där det enbart var skit på tv och jag somnade.
Vaknare klockan tolv, arg som ett bi över att jag somnat i soffan, spotta och fräste till min gubbe och gick och lade mig. När jag vaknare i morse så hade jag vaga minnen ifrån mitt utbrott men jag var förlåten.

Nu har vi ätit frukost, sett de senaste avsnittet av greys, jag ska klä på mig och sedan blir det en tur i solen innan eftermiddagen bjuder på tvättid för
Olsson och urinorgan för mig.

(såhär snygg kan man se se ut några dagar efter ett venprov man får ta hos barnmorskan)