Söndag

0kommentarer

Hela helgen har bara gått, ingenting vettigt har blivit gjort! Skönt har det dock varit, igår var vi på port 73 i Haninge och gled runt, Shan banan var där, underhållande lång kö till honom måste jag säga faktiskt.
Lite trafikkaos att ta sig ut från parkeringen, dock mycket underhållande med många aggressiva bilförare, sen lunch och hem och dega.

Dagen idag har varit ett besök på Ikea i kungens kurva, det är dock för stort till och med för mig så vi åt lunch, fikade och besökte barnavdelningen. Besöket var mest för att få Ikea-känsla, hem igen och nu har vi ätit middag som bestod av smörgåstårta till förrätt, anka potatis och rödkål till varmrätt och chokladmousse till efterrätt. Huvudet är helt dött och segt och kroppen är i matkoma!

Imorgon blir det ultraljud del tre, börjar kännas lite nervöst nu, speciellt då det är så tyst inifrån hela dagarna. Inatt däremot, halv två ungefär så fick den frispel, Daniel lade sin hand på magen och två sekunder senare så var det tennismatch där inne innan det blev tyst igen. Jag börjar misstänka mer och mer att bebisen har omvänd dygnsrytm med tanke på att jag drömmer helt knasiga saker och i drömmen är det oftast aggressiva sparkat inifrån magen, börjar misstänka att sparkarna inte tillhör drömmen utan verkligheten.

Men det ska ändå bli skönt att få se den igen, det är så verkligt då, en helt riktig människa. Däremot är inte oron och nervositeten över att något ska vara fel någonting att leka med. Misstänker att jag inte kommer slappna av förrän det är över och då ska vi förhoppningsvis veta vad det är också!

Modern ringde igår, då fik jag prata med sid, han var så mysig och skrek "heej tickitin, sid äj hoss faamoo" han har så mycket att visa och berätta men det kan bli lite svårt över telefonen ibland bara.

(utsikten från soffplatsen jag intagit!)

Kommentera

Publiceras ej