120216

0kommentarer

Ensam hemma efter en dag i skolan, jag vet inte riktigt om vi fick något gjort då hela klassen är på mentalt sportlov.
fick någon form av anfall på medicinsk grundkurslektionen då jag skrattade tills tårarna rann utan att sluta (dock skyller jag detta på Sara som borde fortsatt vara teater-estet istället för undersköterskestudent), men vi har roligt iallafall. Dagens bästa var iallafall att morgondagen är inställd pga. bristande intresse.. Eller så har läraren fortfarande flunsan.

Nu sitter jag hemma vid tvn efter en fika på stan, struntade i simning på arenan för cabrolé cheesecake på rådhuset, sen fick jag skjuts hem av en vänlig själ och sen dess har jag bara legat. Mötte medicinsk grundkurs läraren på parkeringen när vi var på G hem, hon sa att hon rättat våra prov och döm av min förvåning då jag hade fått MVG trots mina bristande kunskaper i både astma och lunginflammation. Däremot så glänste jag när det gällde våra organ och gasutbytet i lungorna.

Räkan ligger och puffar mig i de inre delarna, misstänker att det är trångt där när den måste slåss mot en massa cheesecake och en dator uppepå sig, men life is a bitch även för de som fortfarande är under produktion.
Räkan har förövrigt varit väldigt stilla sen LB drog, jag har knappt känt någonting trots att den brukar försöka påkalla min uppmärksamhet ett par gånger om dagen genom att raffsa mig lite inifrån.
Räkan som vi även ska få se igen på måndag, hoppas innerligen att den vuxit på sig lite och att allting fortfarande ser bra ut och att vi nu kommit ikapp de veckor som vi missat på förra ultraljudet!


Utöver detta så har jag funderat på att komponera ihop en summering av 2011, dock enbart för min egen skull då det är årets roligaste inlägg att läsa efteråt men jag känner mig lite lätt trött på mig själv efter all denna ensamtid så jag tror jag sparar det till en annan dag.

nej, så rolig som jag är så ska jag infoga någon trevlig liten bild att kika på..


Lilleman 1 har blivit något så fruktansvärt duktig på björnen sover,
blir lika varm i fasterhjärtat varje gång jag hör det
(Var även tvungen att filma ett par gånger för att kunna
avnjuta det hemma)

Lilleman nummer 2 har vuxit och blivit en helt egen liten människa


Sid ska bli fotograf så han får öva med min kamera ibland,
rätt schysst för att vara tagen av en 2,5 åring

P&L 2011, inte för att jag saknar festivallivet, men sommar och livemusik skulle inte sitta fel nu.
Svårt att tänka sig att det en gång var så varmt att man kunde sitta i bikini och ändå svettas så att det uppskattades att en galen karl tömde 5 liter iskallt vatten över en.

fridens

Kommentera

Publiceras ej