120217

0kommentarer

På tåget mot Stockholm, finns det något värre än att åka tåg på fredagar? En annan är ju van att kunna hoppa på tåg utan att ha bokat biljetter innan och bara köpa biljett på stationen vilket gjort att man kan åka vilket tåg man vill.
Skulle jag göra så nu så skulle det bli fruktansvärt dyrt. Vilket gör att jag nu var tvungen att åka fredagståg med resten av Sverige.

Nog klagande om detta. Eller nej, jag måste bara få lägga till varför jag hatar fulla fredagståg, det är för att jag alltid får kufar bredvid mig. Idag var det en ung herre med något grovt fel på munnen så den var öppen som en fågelholk och spred en vidrig odör omkring sig. Till detta matchade han smutsiga svarta jeans, trasiga skor modell 1989, bombarjacka, blå Palestinasjal och ett pubertetskägg.
Man ska älska som näste osv. Men det där var bara en och en halv timmes plåga!

Annars så är det helg, hela veckan har varit helg känns det som, men skönt att vila ut lite så att vi kan köra på hela nästa vecka istället och då förhoppningsvis få någonting gjort!

Aja, får se om jag har någon trevlig bild i phonen att förgylla inlägget med.

Kommentera

Publiceras ej