120220

0kommentarer

Sådär, UL gjort. Det gick bra idag jag har inte känt så mycket i några dagar så det var skönt att få se räkan på skärmen och höra att både hjärta och hjärna såg bra ut!

Sen körde vi skola några timmar, helt utan inspiration men jag påbörjade min argumentation åtminstone så det var skönt. Sen hem och äta och så sov jag i någon timme innan jakten på barnvagn var igång men nu tycks vi bestämt oss.
En Urban jungle mountain buggy blir det förmodligen.

Sen blev det Ica i och storhandling och sen hem och göra biffstroganoff och ris. Funderar på att äta en låda vindruvor också, mest för sakens skull. Jag har i flera veckor kunnat äta normalt (förutom att ingenting smakar gott och att lax, kyckling och köttbitar äcklat mig) fram tills i helgen då det måste blivit ett stort svart hål i min mage som kräver fyllnad hela tiden plus en mysig halsbränna.

Nu ligger jag på mage i soffan och räkan är i uppror och sprattlar och sparkar för att få plats. Om en vecka och en dag är det halvtid. Helt stört, halvtid liksom, var det inte nyss jag satt i badrummet alldeles ensam och upptäckte att det var ett plus på Stickan som jag kissat på mest för att konstatera att jag inte var gravid.

Det var förövrigt en underlig dag, LB var på högvakt och okontaktbar och jag ville inte blanda in någon oinsatt så jag ringde Lovisa och bara var i chock. Kul såhär nu när man vant sig vid tanken av räkan som en del av livet men då var det lite otäckt.

Vi slänger in bild på räkan från idag, blyg rackare som ligger uppåt med armen mot ansiktet

Kommentera

Publiceras ej