120223

1kommentarer

Då kör vi igen då, gårdagen var inte riktigt min dag. Efter att ha suttit och stirrat på en dataskärm i trettio minuter och halvt börjat gråta av oinspiration och ilska. Två hemskrivningar som vi visserligen har en månad på oss att göra så det tror jag inte är något som helst problem (det är en om diabetes och en om cancer och båda ämnena är otroligt intressanta), plus en argumentering som jag har att göra för att komplettera mig till ett MVG i språklig kommunikation och ett fördjupningsarbete om stroke som jag ska ha påbörjat tills imorgon.

Dock så kommer jag inte igång, motivationen är slocknad och jag bara tittar på uppgifterna och känner inte igen mig, i vanliga fall brukar jag sucka, dra upp ärmarna och sedan köra på (varva det med ivriga diskussioner med klassisar för att försäkra sig om att man är på rätt spår) och sen är det klart! Nu bara sitter jag och är frustrerad och irriterad och vill ha sommarlov.

Men vi får bita i det sura äpplet och köra igång, argumentationen skall ha ett första utkast till på måndag, dock känns det lite drygt eftersom jag vet ungefär vad jag ska skriva men får inte fram en tes och enligt min lärare så kan man inte skriva en insändare utan att först ha en tes.

igår iallafall så blev jag hämtad efter att ha gett upp och ringt LB, jag ville inte åka hem så vi tog en tur till Skara, mest för att bara åka lite bil och se oss omkring. När vi kom hem igen så stannade vi på Mcdonalds då jag fick ett något otroligt starkt sug på en cheeseburgare, lite fika senare så åkte vi hem och tog itu med lägenheten som behövde en omgång.

Imorse vaknade vi upp och en ny prinsessa var född, tjohej! Nu ska jag försöka jobba lite hemifrån och få någonting gjort då vi faktiskt har hemstudier idag. Tror dock inte att jag får så mycket gjort.
¨

Jag stal ett barn i höstas när vi var på dop


Utsikten från Ryds grottor i september när hanna var här och hälsade på

1 kommentarer

Jenny

23 Feb 2012 11:35

Att stjäla barn är ju bland det bästa som finns!

Kommentera

Publiceras ej