Cat in a hat

0kommentarer

Nytt år, ny månad, ny termin osv osv.

MVG i tre av fyra ämnen, det ni! Resten kommer sen. Undra hur jag ska lyckas hålla standarden till nästa termin?

Det är mycket som händer nu, LB är och försöker skaffa sig ett nytt jobb i huvudstaden,mina lärare är sjuka och jag ligger hemma och tittar på skräpTV.
Utöver det så växer magen en dag i taget, och eftersom en fågel viskade i mitt öra att Skövde ligger alldeles för långt bort så funderar jag på att seriöst börja blogga så att de 4 människorna som är tillräckligt nyfikna ska få haka på de kommande 5 månaderna så att jag slipper bli beskylld för att vara dålig på information.

Så vi börjar idag, enbart för att se om hela det här med att blotta hjärta och själ på internet är någonting för mig. Jag lovar ingenting men för eran skull.

Kanske även för min gamla mammas skull, hon har ju också upptäckt internet nu och eftersom jag är kass på att informera familjen om livet i Skaraborg så kanske detta vore något.


Vi inleder med en bild från den 1/11-1012, och för de som inte vet så är detta dagen före min 22års dag.


Sen fortsätter vi med räkans första snapshot som gjordes på KSS klockan 08.00 den 1/2 -2012 alltså prick 3 månader senare



avslutar med en bild på de första kläderna som faktiskt inhandlats, det blev dessa trots att vi inte vet vad det är för kön på räkan.
Det var en tidig födelsedagspresent till LB då han några dagar tidigare sagt "den måste ju ha någonting på sig när det kommer ut" plus att han har någon konstig relation rulle elefanter (misstänker starkt att detta beror på att det är det ända djuret som är längre i mankhöjd än vad han är från huvud till tå)

Kommentera

Publiceras ej