Freitag!

0kommentarer

Jag skulle förmodligen ha mer ångest än jag har just nu om det inte var för att det var fredag!
Jag har skjutsat LB till jobbet och han åker iväg på vakttjänst hela helgen så jag får roa mig själv!

För tillfället så sitter jag i soffan och kollar på Nyhetsmorgon, Vi har sovmorgon till klockan tio idag för vi ska på studiebesök, sen blir det obligatorisk handledning i fördjupningsarbetet som jag inte har börjat på. Men jag har en plan i bakhuvudet!

Jag insåg att vi snart är halvvägs i väntandet och jag har inte en endaste bild på hur kroppen ser ut, och jag brukar alltid dokumentera allt.
Dock är jag inget stort fan av den allt mer otympliga magen då den mest bara ser fet ut, men för varje dag som går så händer det lite.

Dagens skörd av försök till dokumentation:

Kommentera

Publiceras ej