Kväll

0kommentarer

Grannen har partey, wohoo jag funderar på att ringa och mordhota dem lite då de inte tycks ha någon förståelse över att de har grannar med fungerande hörsel och över att det faktiskt är torsdag.
Skövdes partydag, och jag som ska upp tidigt.

Ligger i soffan och tittar på livet på bb på kanal 9, Skitkul att håna britterna! Plus att det är det enda vettiga som går på tv en torsdag som denna.
Var ner på stan en sväng idag, studierna gick som jag förutspått. Jag sitter totalt fast och orkar inte försöka. Men jag får försöka lite i helgen när LB kör vakttjänst och är borta tills på måndagkväll. På stan blev det fika och letande efter en jacka då jag glömt min i Sthlm.

Hemma igen så blev det vikning av tvätt, matlagning, byte av sängkläder och allmänt plock. Svenssondag helt enkelt!

Nu ska svenssontanten gå och sova. Innan det ska jag bjuda på dagens fulbild, magen uppifrån, mest tarmar och fett men man blir lika chockad varje gång man tittar ner och ser den.

Kommentera

Publiceras ej