Lördag

0kommentarer

Eller nej, det är onsdag men det känns som lördag.
Gårdagen orkade inte laga mat åt mig så jag bjöd LB på pizza, känns ju lagom bra idag att man inte ätit någonting vettigt på ett par dagar.
Idag dock blir det korvgryta, jag var hemma från skolan idag eftersom natten bjöd på mardrömmar och vakenhet plus en sjuhelsikes magvärk som inte ville släppa. Sen hare jag även ont i halsen och örat så för att inte missa morgondagen så var jag hemma och sov.

Nu på eftermiddagen har vi varit ut och kollat stan och Stallsiken, ingenting speciellt bjöds det på. Dock hängde inte huvudet med, men jag vägrar missa ännu en dag av skola så imorgon är vi tiptop igen.

Helgen närmar sig och jag är alldeles ensam, det kanske är bra eftersom jag fortfarande inte pluggat någonting! Måndag är ledig då jag bestämt mig för att inte komplettera upp mitt VG i språklig kommunikation, det är inte värt det nu när jag sitter fast i alla andra arbeten!

Jaja, det ordnar sig!

Dagens bilder är en smygfotografering på mig i slitet soffmode och en smygfotning av LB på rådhuset.

Kommentera

Publiceras ej