Måndag

0kommentarer

Måndag igen, som vanligt. Det känns lite som att hela livet är en måndag. Ingenting får jag gjort, idag har jag varit i skolan och pratat om social dokumentation, det slutade med att jag höll på att somna och liftade med en klassis hem när dagen var slut så jag slapp gå.

Hemma så har jag inte gjort någonting, jag har legat i soffan i vanlig ordning, är helt slut efter helgens långkörning. Ska vila ikväll och köra igång med resten imorgon.

Annars finns det ingenting att rapportera egentligen så vi kikar på de få bilder som togs i helgen, jag har blivit dålig på att fota.


Vi busa

När farfar kom gömde sig lilleman mellan mina ben

barnvakterna blev till slut tröttare än barnet

Lika pigg dagen efter och klättrade upp på mig och drog mig i håret

Han som heter Zakk hängde på sin halvdrogade farsa, Storebror kallar
honom för sin lilla gris.

Vi fikade

snyggt

Glad tjockisbebis i sjömanskostym!

Nu blev det som vanligt bara massa bilder på barn, jag ska försöka ta tag i mitt fotograferande snarast!

Kommentera

Publiceras ej