Onsdag

0kommentarer

Då jag är lat och inte orkar slå på min stenåldersversion av laptop så gör jag inlägg från iphonen. Detta medför autocorrect och det i sin tur resulterar i att en del ord ändras utan att jag reflekterar över det.

Jag ner allra ödmjukast om ursäkt för detta, när jag läste det tidigare inlägget så insåg jag också att jag blivit sämst på att stava. Men det brukar komma tillbaka efter ett slag. Och tills jag orkar slå på datorn och lägga till lite bilder så får det bli som det blir.

Så idag, idag var det ledigt från skolan då min lärare är sjuk, jag tänkte vara ytterst effektiv och gå till skolan och börja på mitt fördjupningsarbete i stroke och sen till arenan och simma lite efter det.

Men nej, istället så har jag varit hemma och tittat på skräpTV, tog en promenad ner till primärvården med ett litet rör med kiss i fickan, efter det så blev det en minipromenad i det vackra vädret, dock var det snöslask och snålblåst emot mig så jag gick hem och la mig på soffan igen.

Imorgon är det skola igen så då måste jag göra något vettigt, kanske motivationen återkommer då.

Har även haft en otroligt dryg smärta i höftbenet/låret/ryggslutet på vänster sida, det plus min ensamhet och bristen på motivation har gjort att jag ätit massa glass, det var för övrigt jävligt äckligt och bidrog bara till det usla humöret. Nu ska jag hålla mig vaken en timme och sen somna och vakna upp till en ny dag med ny motivation!

Kommentera

Publiceras ej