Tvåtusentolvnolltvåtjugoett

0kommentarer

Jag hänger i soffan och kollar på 112-på liv och död, inte det mest inspirerande man man kan göra men efter en lång dag när man försökt klämma in massa kunskap så känns det lagom hjärndött.

Dagen idag, åh herregud det blir svårt att lära sig saker när man hela tiden får förvirrande information. Men det ordnar sig, jag ska ta lite ensamtid med böckerna.

LB hänger på hemnet som vanligt, det är hans nya hobby, fastighetsmarknaden. Själv försöker jag hålla mig lagom framtids-engagerad, det känns som att jag har massa annat att hinna med innan framtiden är här!

Kvällens hjärndöda temaklädsel är de otroligt snygga och sköna pyjamasbyxorna som jag fick av syrran i födelsedagspresent. (nu är det kväll och jag har ätit massa mat så det runda rosa i bild är räkan som för tillfället trängs med en massa spinat i min mage)

Kommentera

Publiceras ej