#lycklig kille

0kommentarer

Alltså Findusreklamerna är briljanta, varje gång den lilla monologen som "frysmannen" kommer med framförs så skrattar jag inombords!

Skola idag, praktiska övningar, de var kul även om man inte riktigt fått in snitsen med blodtryckstagning i rum med högljudda personer! Det vore kul att faktiskt en dag få ta blodtryck och venprov på en riktig människa.

Betygssamtal, skönt att ha det färdigt också! Ska lämna in en lapp om att jag vill ha ut mina betyg också, kanske ska höra hur man blir avskriven från skolan och ta med en hårddisk att föra över de två terminernas hårda arbete på.
Men allt det sker i morgon, sista dagen i skolan som enbart kommer gå åt till att fika och ta farväl av KOMVUX som jag förmodligen inte kommer att återvända till, lite sorgligt men eventuellt sant. Nu är framtiden här, vi får se vad den har att bjuda på bara.

Olsson är på nått galej med jobbet ikväll, vilket gör att jag är ensam, igen. Har knappt sett karln sen förra veckan, däremot så har jag fått städa efter honom så han måste varit i det gemensamma hemmet någonting mer än bara nätterna. Men imorgon går han på semester så då kommer jag få se honom hela tiden de kommande månaderna.

Imorgon ska det även packas för tre veckor framåt och plockas ut i bilen, göra lägenheten färdig att stå tom ett slag.
Midsommar på fredag där planen är att vara i byn, men ingen annan tycks vara intresserad av att göra planer så får vi se hur det blir. Enligt vädret ska vi få äran att fira en riktigt kall, blöt och lång svensk midsommar, strålande! Ska se till att ha lämpliga kläder med mig bara.

(sist vi tog venprov, våran snygga docka!)

Kommentera

Publiceras ej