Mesester

0kommentarer

(detta skulle publicerats igår men det går inte att använda internet på telefonen o Huddunge)

Sid är tre, vi har sen vi kom till byn mest ätit allt som kommit i vår väg och sovit många timmar! Har inte bästa uppkopplingen på telefon så jag har ingen koll på omvärlden!

Var till Orresta golfklubb igår och åt mat och hade ilskna diskussioner med Adam min vän, alltid lika trevligt att träffa lillgrabben! Idag har cilia och Lisa varit över en sväng och klappat hundvalpar och bevittnat min kamp mot smuts (hundvalpar är äckliga varelser!men de är så fluffiga att de är förlåtna)
Vi drog till erikslund för att försöka hitta jeans, fanns ETT par i Olssons storlek så det var ju relativt lätt att bestämma sig men att hitta de paret var en kamp!

En sväng in på Ikea för att köpa spjälsängskydd, lakan och skötbädd och sen ett stopp i Sala för att byta ett par byxor åt farzan. Sen hem till bror där Sid underhöll som vanligt
"Sid sitt ner annars äter Daniel upp dig"
"nee det gör han inte, jag är hård!"

Morgondagen bjuder på Sthlm och Klaras student så det kommer bli en lång spännande dag där jag hoppas att vädret är med oss!

(fluffvalp och Olsson som monterar isär trummsetet som sid haft sönder)

Kommentera

Publiceras ej