Torsdag

0kommentarer

Då jag hela tiden tycks befinna mig långt ifrån civilisation, teknik och internet så är det svårt att hänga med. Iphonen vill absolut inte fungera när jag är i byn och att surfa på den tar ungefär lika lång tid som det gjorde med den gamla hederliga internetuppkopplingen back in the days.

Vi var i sthlm ett par dagar efter midsommar, väldigt skönt måste jag säga! det enda vi gjorde var att äta mat och sova, ett par gånger där emellan så fikade vi och vilade. Köpte två böcker var vilket resulterade i att vi knappt pratade med varandra på två dagar när vi läste ut varsin bok. Nu är vi tillbaka i byn och här gör vi ungefär samma saker, sover och äter. Inga tecken på att hon vill komma ut än, eller det var en hel del tecken en dag uppe i sthlm med smärtor och andra äckligheter (Inte för att vara detaljrik men det där med att föda barn verkar både väldigt smärtsamt och slemmigt), sen lugnade det sig. dock har magen sjunkit ner så pass så att det känns som att jag har ett huvud i knäet.

Igår var vi upp till ett myggigt Älvåsa, morsan och farsan tittade på motorcyklar och fikade, Brorsan, Jessica, Daniel och Sid spelade minigolf och jag tittade på. Men satan vad myggen förstör!
Dagen här började strax innan tolv då vi vaknade och nu så är planen att åka och hitta shorts åt Olsson, mest för att ha någonting att göra och för att hans (fina) shorts sprack på midsommar.



Zakk och gudfadern

Det fick bli den enda bild som bjuds på idag då internetuppkopplingen inte ville bilder och jag har annat för mig än att sitta här!

På återseende!

Kommentera

Publiceras ej