VVP

0kommentarer

Veckans vändpunkt som Sandra min vän hade sagt om morgondagens dag, Onsdag, efter det har halva veckan gått!

Idag tog vi oss till skolan, som var inställd, men resten av klassen var också där så en tapper skara gick och fikade, mycket trevligt med socialt umgänge! Sen gick jag hem, åt mat, pysslade lite och sen somnade jag! Sov i två timmar, fruktansvärt skönt! Åt glass, kollade TV och när Olsson kom blev det tacos!

Det är inte bara jag som tagit sommarlov, det är vårt vardagsliv, man unnar sig och var dag blir det något gott i truten! Skam över oss. Övertalade mannen att ge mig fotvård då det är katastrof där nere, det var inte frivilligt och ambitiöst men dock så är fötterna mjukare nu än innan.

Har plockat och grejat här hemma som vanligt annars är det inga nyheter på fronten!

(resultatet av gårdagens fixande och maffiga regnbågar över Örebro)

Kommentera

Publiceras ej