Bad

0kommentarer

Tredje gången gillt. Idag lyckades jag ta mig till arenan, det var grymt skönt att få flyta omkring ett slag. Speciellt efter denna dag.

Dagen blev inte bra helt enkelt, alla förutsättningar fanns, en lektion, sluta tidigt, bra väder, skönt folk. Men nej jag var helt förstörd hela dagen, arg, sur och trött helt på grund av ingenting. Bråkade på min stackars fröken för en fjantsak, klagade på allt och alla och fräste som en katt åt saker som ingår i den vanliga jargongen i skolan.

Nej en helvetisk dag, jag har försökt listat ut orsaken till humöret men det finns ingen! Jag har försökt att inte skylla på hormoner men när jag nu efter badet insåg att jag inte orkar göra lasagne och heller inte vet vad jag vill äta till middag och höll på att falla i gråt i fosterställning på golvet i omklädningsrummet så är det förmodligen hormonerna som är ett faktum!

Innan badet så satt jag i skolan och jobbade med lungcancer ett par timmar kändes rätt opepp för ingenting blev bra. Dock var dagens ljus att jag upptäckte att jag fått MVG på diabetesskrivningen jag lämnade in här om dagen.

Positivitet och mindre hormoner till morgondagen tack!