Bättre

0kommentarer

Det blev en bättre dag idag, dock så är jag otroligt sliten, halva klassen var borta och andra halvan var på depphumör eftersom solen inte ville närvara idag!

Men men, lite blev gjort, jag fick handledning och känner att jag nu kan avsluta min canceruppgift. får göra det imorgon, eller i helgen. Är som sagt ensam i helgen, då ska jag njuta av att städa undan häromkring, inte stöka ner och göra färdigt cancern, demensen och sen komma igång med skrivandet på mitt stroke-arbete. Jag börjar bli galen nu, jag kommer ingenvart!

Nej, LB ringde nyss, han slutar egentligen sent på torsdagar men idag slutade han tidigt, happyface som ska gå och klä på mig och sen ska vi ut och äta, förmodligen skräp igen men ändå..

nej nu måste jag att springa så något blir gjort. Återkommer sen!