Done and done

0kommentarer

Sådär, jag hade tydligen bara skrivit tre sidor på mitt rehabarbete, nu är det dock fem sidor, kvalitén kan man aldrig vara säker på men det känns som att jag ändå visat vad jag ville med det.

Besöket på fonus och krematoriet var asbra! Jävlar vilken verksamhet det är att dö. Eller ja inte att dö, men begravning och papper och kremering. Vi fick se stället de brände kistor, även lika in i den där en kista höll på att eldas upp, eller kistan var uppbrunnen det var resten som var kvar, såg lite delar men absolut ingenting man kan utskilja! Det känns betryggande att det finns så mycket regler och föreskrifter och framförallt bra människor som vill jobba med det! Dock var våran guide en kopia av typ Robert Gustavsson och med en stor uns humor vilket gjorde det hela lite mera lättsmält!

Sen for vi tillbaka till skolan och jag satt och gjorde färdigt mitt arbete som sagt, det blev dock bara en och en halv timmes sittning nu. Lilka bra när vädret är schysst! Ska dra en lunch på stan och sen till arenan och simma och till sist hem och avsluta dagen och invänta fredag..

(utsikt från tredje våningen där vi bedriver all våran verksamhet, utanför är det vår och ett skövdeland)

Kommentera

Publiceras ej