Fredagsmys

1kommentarer

Skola idag, diskussion om demens på morgonen och sen samtal om handikappades sexualitet på eftermiddagen. Till Ica och handla och hem.

På Ica säger gubben "ska vi ha fredagsmys ikväll?", jag vet inte om det är ett okej uttryck.. Som toppen på isberget så blir det tacos till middag, jag kan lika gärna döpa om mig till Svensson på en gång! Dock är det sådär väldigt skönt med helg, lugn och skön helg. Även om jag borde lägga massa tid till tisdagens prov.

Grannen tycker dock att helg är party, jag överväger att kortsluta all el i huset så att jag slipper det oändliga monotona dunkandet. Så höll inte ens jag på i mina verksamma dagar, jag avskyr hög musik i lägenheter! Hög musik hör hemma bilen eller på festival inte på en fjantig hemmafest!

Nästa helg är jag ensam igen, LB ska till Stockholm och gå på intervju och jag ska ligga hemma och tänka på cancer, det är nog bra då jag måste göra inlämningsuppgifterna snart! Då är det lika bra att vara ensam så någonting blir gjort!

Klassisar har hittat ny sysselsättning, brännboll, golf och tennis med pappersbollar
Våran snygga plansch med matspjälkningsorganet

1 kommentarer

Jenny

09 Mar 2012 19:10

det hela känns väldigt tydligt. och samtidigt väldigt sal 27 på heby skola.. Har ni en Anna Vilén?

Kommentera

Publiceras ej