God morgon

0kommentarer

Ja men visst är det en god morgon! En lektion idag och sedan en dejt med datasalen resten av eftermiddagen, somnade vid 8 i soffan igår, i en underlig ställning så jag hade jäkligt ont när jag väl gick och lade mig vid 9.
Sur som en citron somnade jag och vaknade vid klockan ett och kunde inte somna om förrän halv 3 och var redigt trött när LB skulle kliva upp klockan 6.

Somnade om och vaknade kvart i 7 när gubben gick till jobbet och jag drog mig upp ur sängen. Det är riktigt fint väder ute, och jag som har så jäkla ont i ögonen, tänkte jag skulle ha mina glasögon på mig men med dagens sol är det inte tänkbart att ha glasögon som reflekterar allting och gör att ljuset smärtar ögonen ännu mer.

Men solen skiner, våren är på riktig ingång och det kommer förmodligen bli en varm dag. Nu ska jag packa i ordning väskan och gå till skolan!

Kommentera

Publiceras ej