Great!

0kommentarer

Jag kände redan när jag gick och lade mig att något skulle gå snett idag! Sagt och gjort, jag vaknade vid fyra och hade jätteont i läppen, ögat och magen.
Kissnödig så att det gjorde ont upp i njurarna och då hade jag inte ens druckit någonting, lyckades ändå släppa ifrån mig hur mycket som helst!

Jag skyller allt på bebisen, den måste byggt bo bredvid kissblåsan igår för jag kände inte av den på hela dagen någon snål spark på morgonen annars bara små skrapningar i nederdelen av magen, plus att så fort jag drack minsta droppe så var jag tvungen att springa på toaletten och kissa ut tre gånger så mycket jag fått i mig!

Nu sitter jag här med min smärta i ansiktet och frukosten i magen, ska packa ihop och gå till skolan för en lång dags koncentration på mikroorganismer.. I can't wait!

Kommentera

Publiceras ej