It's ON!

0kommentarer

Lustig grej hände idag efter promenaden och innan handlingen, jag slog ner min charmiga lilla rumpa på våran vattenklosett, LB sitter i vardagsrummet och jag tror att han har tvn på för jag hör en del konstiga ljud.

Efter ett tag så lokaliserar jag ljuden som vuxenskoj, jag börjar fundera på vad LB sysslar med utanför min heliga ensamstund.

Jag hojtar ut i vardagsrummet, och följande konversation äger rum
"Daniel, vad tittat du på?"
*svaret kommer tyst och lite pojkaktigt"
"det är inte jag, det är grannen"

Jag inser då att på andra sidan väggen i detta uppenbarligen extremt lyhörda hus så idkar våra grannar vad vi kallar för samlag. Efter att ha blivit ofrivillig (men ändå ack så nyfiken) åhörare så kan jag konstatera att någon i det hushålletkollat för mycket på porrfilm för det var inga nådiga ljud. Antingen det eller så var den andre parten extremt erfaren.

Så, vi har alltså musik och party från de flesta grannar runt om och bakfyllesex från de som bor vägg i vägg med vårat vardagsrum, badrum och sovrum. Detta betyder krig!

Utöver det så har jag inget att informera om, nu ska jag tvinga min andra halva att ge mig massage!

På återseende!

Kommentera

Publiceras ej