Kväll

1kommentarer

Karln är på middag med kollegor och jag sitter i soffan och äter godis, yees på en torsdag, jag ska skämmas!
Men jag förtjänar att sitta här och tycka lite synd om mig själv, för nu är min kropp och hjärna så urmjölkade att jag skulle behöva sova i ett dygn eller två.

Vi körde prov idag, det var helt okej inte så komplicerade saker att kunna, vi får se hur det gick när de är rättade. Såg att jag fått resultatet på mitt strokearbete, MVG eftersom jag trots allt kände mig nöjd med den insats jag gjort. Dagen var på sin helhet rätt schysst, såren läker fint, jag kunde använda mina linser, okej väder, enbart en lektion som var provet, lite häng i skolan och så fick jag skjuts hem av en klassis.

När jag kom hem så hämtade jag stora resväskan, packade två personer för tio dagar och helt plötsligt stod mannen i farstun, han hade tydligen fått sluta tidigt idag. Jag dog dock i soffan efter all användning av hjärnan och kroppen och orkade inte så mycket som prata.

Vi bar ner all packning och packade in i bilen och jag skjutsade ner honom till hans lekstund på pitchers. Och nu sitter jag då ensam i soffan och självömkar för att jag är så jävla trött!

Nu ska jag se all skit som går på TVn och sen ramla i säng!

1 kommentarer

Anonym

29 Mar 2012 22:47

Det där kan vara den sötaste bebis jag sett..

Kommentera

Publiceras ej