Kväll

0kommentarer

Jag är så trött så jag tror jag svimmar! Det blev inget bad idag! Jag var hem och fixade i ordning Fredriks present, vid fyra så gick jag hemifrån för att posta presenten och hinna till LBs jobb i lagom tid till han slutade.

Jotjena, när jag nästan var där får jag sms om att han slutar 17 idag. Så för att fördriva tiden så knallar jag vidare och tar en promenad och runt en timme och en kvart efter att jag lämnat hemmet så hamnar jag på arenan där jag väntar in LB 17.30 dyker han upp och det visar sig att han fått stanna på jobbet och packa inför något hemligt uppdrag imorgon.

Eftersom klockan hunnit bli så mycket och jag redan lyckats röra mer på mig än vad min kropps energinivå orkade med så åkte vi hem och lagade mat.
Köttfärssås och spagetti stod på menyn idag, jag glömde bort att jag äcklas av köttfärs och lyckades salta alldeles gör mycket och utöver det hällde jag grädde i hela köket. Resultat. Köket blev klibbigt och maten smakade vidrigt. Åt lite och blev så äcklad att det blev macka till middag istället!

Efter dagens prov, långpromenad, friska luft, klantighet och matintag så är jag nu äckligt trött. Skönt med sömn sen och även lite sovmorgon imorgon så är vi pepp som tusan igen!

(inläggets bild får bli en prålande bild på lilleman, ingen i hela världen kan få en på så bra humör som han!)