Lillfredag

0kommentarer

Dagen blev inte så dålig som väntat, smärtan i ansiktet var påtaglig men har inte spridit sig, ögat känns bättre efter ett dygn utan linser och smärtan i ryggen börjar släppa. När jag varit stilla för länge så släpas benet efter kroppen, idag var jag ännu sexigare än igår, speciellt när jag blev kissnödig. Då stod magen ut i en stor boll, ryggen var krökt bakåt och benet var helt stelt och fick liksom släpas med kroppen. Lägg även till att jag har munsårsblåsor från näsan till höger mungipa, flottigt hår och ett allmänt slitet uttryck efter en kass natt..

Men men, vi hade eget arbete så jag satt mest i klassrummet och jobbade med P3 i lurarna, mikroorganismer var det som sagt, gav upp sista timmen och roade mig med nervsystemet istället, prov på torsdag! Yeyy! Imorgon ska jag ringa försäkringskassan och lönekontoret i Heby, måste få svar på alla mina pappersproblem så jag får det ur världen!

Efter skolan idag så knallade jag ner till stan och köpte munsårssalva och munsårsplåster för nattanvändning! Nu jävlar är det krig! Det gör ju liksom ont som satan plus att jag med alla mina andra men och en överspänd halvfet gravidkropp inte kan gå och se ut som en sliten 7barns morsa! Den vidare till smycka, affären där man aldrig få ha bråttom.. Personalen i den butiken är verkligen mån om sina kunder med tanke på att där kan man få vänta tills tiden tar slut med att få service!

Jag fick iallafall tillbaka två stycken ringar graverade och klara med namn hjärta och datum, mycket fint! Sen hem och äta mellis innan jag halvdog av trötthet/utmattning/utrunnen hjärnsubstans. Sen har kvällen bara gått och nu ligger jag i sängen med ca 17 kronor fastkletade på mina läppar, jo minsann det krävdes inte bara ett utan TVÅ plåster för att nästan täcka mina blåsor och de plåstren är fan inte billiga!

God natt!
(nu är den tillbaka på mitt korviga lilla finger, en fet guldring! Like a boss som vi säger här i Västergötland)

Kommentera

Publiceras ej