Måndag

0kommentarer

Helgen är över, och jag sitter åter igen i soffan, varannan måndag är vi lektionsfria, jag har bestämt mig för att inte lägga fokus på språklig kommunikation och få allt de andra gjort istället. 
Då är det skönt med dessa måndagar, man kan arbeta med allt i lugn och ro!

Idag är jag dock seg, jag undrar hur jag jag vara trött när jag har sovit massor. Vaknade sent i morse, klockan 7 rättare sagt. Imponerad över att jag lyckats sova ända fram tills dess, insåg även då att jag inte kommer få någonting gjort idag.

Men i eftermiddag kommer LB hem, så då kör vi vardag ett slag igen. 

Jag har kopplat externa hårddisken till datorn, så kanske jag ska ner i något litet arkiv och hitta en bild..


för 2,5 år sen var Sid liten och tjock med Farfar på väg till Storlien

Lönehelg Hotellet för snart 2 år sedan, oj
 
Maj 2010, vi gillade blont


Festivalstövel med budskap


Dagen efter kvällen före, 2 Oktober på väg mot en spelning, bakis som bara den

Utgång västerås, December 2010. Känns lite svårt att tänka sig att
man ett år senare sitter i skövde, förlovad och gravid.


LB och Sid, huddunge trettondagshelgen 2011


3 November 2011, Tredje positiva testet på tre dagar. Graviditeten var ett faktum.
dubbelkolla resultatet

Sådär, tre år kan gå så fort om man bara tittar på en bild, men nu blev det lite påminnelse om att åren faktiskt går även om man gärna glömmer det. Men nu är det strax vår och förhoppningsvis lite mer händelser att fotografera.

på återseende!

Kommentera

Publiceras ej