Mätt

0kommentarer

Allt är fullt idag, huvudet är fullt av information efter dagen, först nervsystemet och dess sjukdomar och sen en lång föreläsning om stomier. Den var intressant men efter två timmar så höll hela klassrummet på att falla ihop men då slutare vi och fick åka hem.

Jag hade lyxen att få bli skjutsad till Elins där någon lurat i mig att det fanns jordgubbar som smakade utsökt och enbart kostade 10kronor. Det var ingen lögn utan väldigt mycket sanning och jag köpte tre små lådor och inspirerad som jag var så blev det massa annan dyr frukt och lite annat smått att stoppa i kroppen eftersom min gubbe är borta ikväll.

Gubben som för övrigt skulle kasta handgranat idag, en helt vanlig dag på jobbet. Jag har slutat reagera när han kommer hem och säger sånt, det här med militärgrejer var bara spännande i början. Nu är det mest ointressant.

När jag gått hem från Elins så gjorde jag fruktsallad och tunnbrödrulle med skinka, tomat, sallad, ost och räksallad. Jag börjar känna att jag lever på bröd allt mer, undrar när riktig mat kommer börja smaka gott igen..
Jag har tryckt i mig hela 3 tunnbröd och har inte den minsta lust för fruktsalladen som står i kylen. Men snart så.

(jag lekte med en stomipåse idag, och frukten som blev över efter mitt skapande)

Kommentera

Publiceras ej