Mm glass

0kommentarer

Jag fick glass idag med. Åt även lunch på mc donalds, världens prettomorsor sitter förmodligen nu och äcklas av mig. Men det var gott, fast dock bara idag har tröttnat på skräpmat, egentligen på all mat. Förutom frukost, mm frukost. Alltid samma sak, en knäckemacka och en mjuk macka med smör, ost, skinka, sallad och tomat på och till det ett glas apelsinjuice. Resten av matintagen är bara för att slippa vara hungrig!

Nej promenad, sightseeing runt kvarteren för att stirra på folks bostäder, vi är väldigt inne i hem nu. "sådär skulle jag kunna bo", "kolla färgen", "oj under vad ett sånt kostar". Och hemnet, alltid hemnet på fritiden. Jag skulle aldrig klara av att vara mäklare, en är så trött på hus och hem nu. Kanske för att jag känner stressen över att vi ska göra oss av med detta (som jag älskar denna lägenhet!) och hitta något nytt, inte för dyrt, inte för mycket renoveringsbehov och inte för hög avgift. Suck. Mer om det i framtiden!

Vi for till Ica och handlade, fick äntligen tag på en vettig låda till räkans grejer, sånt man får för sig att köpa, sånt vi fått osv. Är inget stort fan av att inte ha koll på prylarna! Och eftersom vi förmodligen kommer flytta innan nedkomsten så är det en ännu större anledning att ha allt sånt redan färdigpackat!

Praktiskt och genialt, precis som jag vill ha det!

Kommentera

Publiceras ej